Stagiair communicatie

Op ons partijsecretariaat in Gare Maritime (Tour & Taxis) Picardstraat 11 bus 507 te Brussel zijn we op zoek naar een enthousiaste stagiair communicatie.

JOUW PROFIEL

Je bent student office management, marketing, communicatie, politieke wetenschappen of een andere relevante opleiding of bent recent afgestudeerd in één van deze richtingen. Change management, strategie en organisatie boeien jou enorm. Je hebt een vlotte pen en je beschikt over de nodige organisatorische en communicatieve vaardigheden. Complexe informatie vertaal je naar een eenvoudig te verstane boodschap die mensen enthousiast maakt voor je verhaal. Daarnaast neem je graag de touwtjes in handen en behoud je het overzicht binnen een groot project.

Als stagiair communicatie werk je rechtstreeks voor de communicatiedienst van de partij.

CHECKLIST:

• Je werkt graag in teamverband.
  • Gezien de politieke context waarbinnen deze stage plaatsvindt, is stevige interesse in het politieke bedrijf en het organiseren van een verkiezingscampagne sterk aangewezen.
  • Perfecte kennis schriftelijk en mondeling van het Nederlands.
  • Je bent zelfstandig, proactief en stressbestendig
  • Je beschikt over goede organisatie-en planningsvaardigheden.

KERNTAKEN:

• Je wordt in het NationBuilder projectteam gesmeten.
  • Je volgt mee het project op.
  • Je volgt het change management traject op.
  • Je werkt nauw samen met cd&v afdelingen, fracties (Vlaamse, Federaal, Brussels, Europees) en de kabinetten.
  • Je ondersteunt deze stakeholders bij hun uitrol en implementeert mee best practices.

WE BIEDEN JOU

• Een uitdagende en gevarieerde stage voor minimum 3 maanden in een dynamische en creatieve werkomgeving.
  • Unieke netwerkmogelijkheden
  • Vergoeding woon-werkverkeer

HOE SOLLICITEREN:

Cd&v biedt gelijke kansen en verwelkomt alle sollicitanten ongeacht hun sekse, seksuele oriëntatie, afkomst, religie, leeftijd of handicap. Kandidaten worden geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden. Cd&v accepteert geen discriminatie. Niet bij de selecties en niet op de werkvloer.