Nieuwjaarsreceptie2020

Publicatiedatum

Joachim Coens

Deel dit artikel

Tijdens onze nationale nieuwjaarsreceptie op 25 januari hieven we samen met onze leden het glas op een voorspoedig 2020. Het was de perfecte gelegenheid om samen met andere leden en onze mandatarissen gezellig bij te praten bij een goed glas.

In zijn nieuwjaarstoespraak wierp onze voorzitter Joachim Coens een blik op de toekomst en de belangrijkste thema's voor onze partij.

Herbekijk de speech

>> Lees de volledige speech van Joachim

Bekijk de aftermovie

Herbekijk de foto's

>> Hier vind je de foto's van de nationale nieuwjaarsreceptie.

Voer mee campagne in uw provincie!

Tijdens de laatste 2 weken van de campagne trekt onze tourbus door Vlaanderen en Brussel. Zorg dat u erbij bent en ga mee op pad met onze topkandidaten om zoveel mogelijk mensen te overtuigen om op 9 juni voor zekerheid te kiezen.

Gratis bestaat niet.

De afgelopen weken werden we in de pers om de oren geslagen met maatregelen om de koopkracht van mensen te versterken. Bij linkse partijen kwam het woord ‘gratis’ sneller over de tong gerold dan het water in de Niagara-watervallen stromen kan. Rechtse partijen hadden de mond vol van de in hun ogen heilige graal van 500 euro verschil tussen werken en niet-werken. Ze slaan beiden pijnlijk de bal mis.

cd&v wil met bijkomende investeringen de veiligheid van ons land verzekeren

Cd&v legt een plan op tafel om de internationale veiligheid van ons land te versterken. Blikvangers zijn onder meer het verhogen van het aantal beroepsmilitairen naar 40.000, de aankoop van luchtafweer, een extra fregat en bijkomende F35’s. Cd&v bundelt die voorstellen in een ‘Roadmap voor onze Belgische Defensie’, die 15 concrete punten bevat.