Hendrik Bogaert: Lijsttrekker West-Vlaanderen 2019

Publicatiedatum

Jan Vanderhoeven

Deel dit artikel

Hendrik Bogaert werd op 30 augustus 1968 geboren in Jabbeke, West-Vlaanderen. Hendriks politieke loopbaan startte echt in 2000 toen hij deelnam aan de gemeenteraadsverkiezingen in Jabbeke. Hendrik was actief in Jabbeke als schepen, burgemeester en vandaag als gemeenteraadslid. Sinds 2003 zetelt hij in de Kamer en op 2011 werd hij staatssecretaris voor Modernisering van de Openbare Diensten, een departement waar hij een cruciale hervorming doorvoerde door de loopbanen te baseren op prestaties ipv enkel op anciënniteit.

Hendrik gelooft sterk in een CD&V als volkspartij en een samenleving die echt one-nation is. Waar er één natie is, waar iedereen aan mee bouwt en waar iedereen een sociale en warme plek vindt.
Hendrik Bogaert is lijsttrekker voor de Kamer in West-Vlaanderen bij de federale verkiezingen op 26 mei 2019.

Voer mee campagne in uw provincie!

Tijdens de laatste 2 weken van de campagne trekt onze tourbus door Vlaanderen en Brussel. Zorg dat u erbij bent en ga mee op pad met onze topkandidaten om zoveel mogelijk mensen te overtuigen om op 9 juni voor zekerheid te kiezen.

Gratis bestaat niet.

De afgelopen weken werden we in de pers om de oren geslagen met maatregelen om de koopkracht van mensen te versterken. Bij linkse partijen kwam het woord ‘gratis’ sneller over de tong gerold dan het water in de Niagara-watervallen stromen kan. Rechtse partijen hadden de mond vol van de in hun ogen heilige graal van 500 euro verschil tussen werken en niet-werken. Ze slaan beiden pijnlijk de bal mis.

cd&v wil met bijkomende investeringen de veiligheid van ons land verzekeren

Cd&v legt een plan op tafel om de internationale veiligheid van ons land te versterken. Blikvangers zijn onder meer het verhogen van het aantal beroepsmilitairen naar 40.000, de aankoop van luchtafweer, een extra fregat en bijkomende F35’s. Cd&v bundelt die voorstellen in een ‘Roadmap voor onze Belgische Defensie’, die 15 concrete punten bevat.