Zes weken lang fun voor Maldegemse jeugd

23-04-2014

In de voormiddag ligt de nadruk op ‘Sport’ en in de namiddag op ‘Spel’. Kinderen kunnen zelf kiezen of ze inschrijven voor een halve of voor een volledige dag. Naast dit nieuw initiatief komen o.a. de gekende Zwemschool en Waterspeeltuin uiteraard weer terug. Over de middag kunnen ze hun boterhammetjes opeten onder toezicht. Een overzicht van alle zomeractiviteiten voor de jeugd kun je raadplegen via www.maldegem.be/vrijetijd.

Gediplomeerde sportlesgevers en enthousiaste animatoren zullen gedurende de twee zomermaanden alles in goede banen leiden. Op hun beurt worden zij begeleid en ondersteund door de Maldegemse Sport- en Jeugddienst. ‘Omdat we altijd op zoek zijn naar enthousiastelingen om de animatorengroep te versterken organiseren we op 25 april een Ronseldag. Hier worden mogelijke kandidaten geïnformeerd over wat het precies inhoudt om animator te zijn. Deze Ronseldag valt trouwens samen met KUNSTBOM, het startschot van de 19de editie van de Week van de Amateurkunsten.’

Inschrijven voor de zomeractiviteiten kan vanaf zaterdag 26 april om 9.00 uur en dit online via www.maldegem.be/vrijetijd of bij de gemeentelijke Sportdienst. Vanaf maandag 28 april kun je ook inschrijven bij de gemeentelijke Jeugddienst en in het Sint-Annazwembad.