Traditiegetrouw staat de jeugdraad, ter gelegenheid van de Dag van de Jeugdbeweging, vrijdag 19 oktober paraat op de Markt in Maldegem. Vanaf 6.30 uur zijn alle leden en leiding van de Maldegemse jeugdbewegingen welkom in uniform op de markt voor een lekker ontbijt. Net zoals vorig jaar zal DJ Flavour Drop terug het beste van zichzelf geven in de vroege uurtjes, dit van 07.00 uur tot 08.30 uur. Een ochtendfuif die de aanwezigen ongetwijfeld wakker zal maken om daarna naar de schoolbanken te vertrekken. Dit jaar zijn de boterkoeken ook terug van de partij! Na de boterhammen van de afgelopen twee edities, hebben we toch gemerkt dat onze kleine lekkerbekken verlangden naar een stevige boterkoek. U vraagt, de jeugdraad draait! Afspraak op de Markt van 6.30 tot 9.00 uur!

Het gemeentebestuur verwacht heel wat aanwezigen, want de gemeente Maldegem is maar liefst 809 leden en 86 leiders/leidsters rijk binnen de jeugdbewegingen!
KSA Maldegem: 131 leden en 13 leiding
Gidsen Maldegem: 190 leden en 16 leiding