Joepiejajee zomer je mee? De Maldegemse gemeentelijke vrijetijdsdiensten pakken dit jaar opnieuw uit met een uitgebreid zomeraanbod voor kinderen en jongeren! Dit jaar kan je al inschrijven vanaf zaterdag 24 maart om 9 uur via de gemeentelijke website. De kalender met het volledige zomeraanbod voor kinderen werd verdeeld in alle Maldegemse basisscholen en is online te vinden via de gemeentelijke website.

De inschrijven voor de activiteiten van de gemeentelijke vrijetijdsdiensten starten dit jaar eerder, zodat kinderen en ouders vlugger hun zomerplannen kunnen vastleggen. Online inschrijven kan, voor zowel mensen die in Maldegem wonen als mensen die niet in Maldegem wonen, vanaf zaterdag 24 maart om 9 uur via www.maldegem.be/webshop. De vrijetijdsdiensten raden iedereen aan om zich vóór 24 maart al te registreren of de logingegevens nog eens te testen. Registreren is nodig voor zowel zomerkampen, speelpleinwerking Kleit en Adegem als IBO De Zandloper.

Wie problemen heeft met inschrijven kan zaterdag 24 maart tussen 9 en 12 uur bellen naar het nummer 050 72 89 30 of vanaf maandag 26 maart langskomen bij de Jeugddienst, het UiTloket of de Sportdienst.

050 72 86 28 | Jeugddienst, jeugddienst@maldegem.be

050 72 86 22 | UiTloket