CD&V Maldegem wenst iedereen een gezond en gelukkig 2019. Graag stellen we u onze gedreven ploeg van mandatarissen voor. In de gemeenteraad zullen Leandra Decuyper, Koenraad De Ceuninck, Marten De Jaeger (fractieleider), Boudewijn De Schepper, Anneke Gobeyn, Annelies Lammertyn en Valerie Taeldeman zetelen. In het Bijzonder Comité Sociale Dienst (BCSD) zullen Petra Cauwels en Lut D’Hondt zetelen.

Samen sterk met 7854 voorkeurstemmen op 14 oktober 2018.

Zowel in gemeenteraad als in BCSD zal onze ploeg veel dynamiek, positivisme en inhoud aan de dag leggen. Vanuit de gemeenteraad zal de Maldegemnaar steeds kunnen rekenen op onze inzet en op onze constructieve houding: wat goed is voor de Maldegemnaar zal onze steun krijgen en waar een andere aanpak aangewezen is zal door onze kritische bril bekeken worden. We zullen al onze ervaring, dossierkennis en voorstellen aanwenden om onze mooie gemeente nog beter uit te bouwen.

Vanzelfsprekend blijven we ook overal present, zichtbaar en steeds midden de mensen. Iedereen kan ons contacteren. Voor al uw opmerkingen, suggesties, vragen: info@maldegem.cdenv.be. Onze raadsleden staan steeds paraat en ter beschikking.

Op het CD&V-nieuwjaarsontbijt – zondagvoormiddag 27 januari 2019 in Gasthof Sint-Marie -zullen we aan onze leden en sympathisanten de toekomstplannen voor CD&V Maldegem toelichten. Iedereen is er van harte welkom. Meer info via www.maldegem.cdenv.be.

.