Woensdagnamiddag 18 april 2018 kunnen kinderen naar jaarlijkse gewoonte opnieuw ravotten in het Sint-Annapark ter gelegenheid van de 11de editie van de Buitenspeeldag! Een team van enthousiaste animatoren staat vanaf 13.30 uur klaar om hen weer een onvergetelijke namiddag te bezorgen. En... er wordt prachtig weer voorspeld...

Wat valt er te beleven?

Er zijn kringspelen, volksspelen, reuzespelen, een schminkstand, een chillhoekje met boeken, opblaasbaar voetbal én springkastelen. Clown Bobo komt opnieuw ballonnen plooien, een echte zeepbellenblazer komt reuzegrote zeepbellen maken en Dance World by Felicity komt dansen!

Kom jij met de fiets? Probeer dan zeker het leuke fiets-, step-, skate- en go-cartsparcours. Politieagenten helpen je en geven uitleg waar nodig. Tenslotte kan je op de Buitenspeeldag ook gratis je fiets laten graveren. Via een speciale antidiefstalsticker wordt je rijksregisternummer op je fiets bevestigd. Zo is het duidelijk dat jij de eigenaar bent van de fiets.

Wie de speelkriebels verloren is, kan genieten van een hapje of drankje op het terras. De opbrengst is ten voordele van de Jeugdraad Maldegem.

Nieuw!

Dit jaar voorziet de Jeugddienst een waterbar met gratis water! Breng dus zeker je eigen drinkbeker of –fles mee!

Praktisch

We verwachten iedereen tussen 13.30 en 17.00 uur aan jeugdlokalen ‘De Piramiden’ in het Sint-Annapark. Mocht het toch slecht weer ziijn spelen we in Sporthal MEOS. Neem woensdagvoormiddag een kijkje op de gemeentelijke website (www.maldegem.be/buitenspeeldag) of facebookpagina van de Jeugddienst zodat je zeker weet waar we zullen spelen!