Aannemers en handelaars dakisolatie gezocht

23-09-2014

Stad Eeklo en de gemeenten Aalter, Assenede, Kaprijke, Knesselare, Maldegem, Nevele, Sint-Laureins, Waarschoot, Wachtebeke en Zomergem organiseren samen met Woonwijzer Meetjesland een samenaankoop dakisolatie voor hellende daken en zoldervloeren. Er hebben zich reeds heel wat geïnteresseerden gemeld bij Woonwijzer. De groep inwoners is nu op zoek naar aannemers en handelaars die tegen gunstige voorwaarden dakisolatie willen verkopen of plaatsen. Een groep vrijwilligers zal beoordelen welke aannemers en welke handelaars het beste aanbod doen. Aannemers en handelaars kunnen nog tot eind september hun offerte indienen. Meer info en de voorwaarden waaraan de offerte moet voldoen zijn te vinden op www.energiebesparenmeetjesland.be.

Inwoners die geïnteresseerd zijn kunnen zich ook nog steeds inschrijven. Inschrijven brengt geen enkele kost of verplichting met zich mee en kan tot eind oktober. Inwoners die zich ingeschreven hebben kunnen nadien een persoonlijke offerte opvragen bij de gekozen leverancier of aannemer. Zowel doe-het-zelvers als inwoners die met een aannemer willen werken kunnen zich inschrijven.

Inschrijven of meer info opvragen kan via www.energiebesparenmeetjesland.be, telefonisch op het nummer 09 378 61 70, per mail via info@woonwijzermeetjesland.be of tijdens een zitmoment van de adviseurs van Woonwijzer.