Tienen - Tienen verdient beter, nu meer dan ooit!

30-12-2014

Tienen verdient beter!  Vandaag meer dan ooit. - 30/12/2014

De CD&V nam met verbazing kennis van de beslissing van SPA, Open VLD en Groen om samen een nieuwe meerderheid te vormen. Twee weken geleden kwamen wij naar buiten met onze onvrede over de werking van SPA Tienen in het stadsbestuur. We nodigden alle positieve krachten uit om samen onze schouders te zetten onder een moderner en beter bestuur van onze stad.

Tot dit weekend waren we aan het onderhandelen met Open VLD, Groen en NVA om voor Tienen een stadsbestuur op de been te brengen dat de vele uitdagingen in onze stad krachtdadiger zou aanpakken. Blijkbaar waren er terzelfdertijd parallelle gesprekken bezig.

Open VLD en Groen Tienen kiezen voor de partij die symbool staat voor alles wat fout liep in Tienen. Het vertrek van Marcel Logist en Patrick Grootjans zijn het bewijs van de juistheid van onze diagnose.

Wij zullen, allicht vanuit een andere positie, blijven ijveren voor een positief en beter bestuur van onze stad, omdat Tienen beter verdient!

Namens de voltallige CD&V-fractie.