BEDRIJFSBEZOEK MULTIOBUS VOOR TIENSE ONDERNEMERS - 17/04/2018

VOKA Regio Tienen en de stad Tienen nodigen de Tiense ondernemers uit voor een bedrijfsbezoek op donderdag 26 april ’18 bij Multiobus. Dit bedrijf is voorloper op het vlak van duurzame energie en wil andere bedrijven inspireren om dezelfde weg in te slaan.

Na de miK inspiratielunch in november 2017 rond duurzaam ondernemen in Tienen, tonen VOKA Regio Tienen en de stad Tienen de Tiense ondernemers graag in de praktijk welke verwezenlijkingen het Tiense busvervoerbedrijf Multiobus op het vlak van energie-efficiëntie heeft doorgevoerd. Dit gebeurt tijdens een bedrijfsbezoek op donderdag 26 april ’18.

Het bedrijfsbezoek kadert in het ‘Ken je buren’-concept, waarbij ondernemers de kans krijgen om een bezoek te brengen aan andere bedrijven in de regio. Want of men nu lokaal, nationaal of internationaal onderneemt, de relaties met de directe omgeving zijn altijd belangrijk. Met deze sessie wordt ook de koppeling gemaakt met de VN-duurzaamheidsdoelstellingen, meer bepaald deze rond betaalbare en duurzame energie.

Het programma ziet er als volgt uit:
• 11.00 uur: verwelkoming door Olivier Van Mullem (Multiobus) en start van het bedrijfsbezoek
• 11.45 uur: trends en voordelen van energie-efficiënte investeringen door expert Lieven Colardyn
• 12.45 uur: netwerkmoment met lunch (einde voorzien om 14.00 uur)

Ondernemers die willen inschrijven, kunnen dit tot vrijdag 20 april ’18 via mik@voka.be.