Goed nieuws voor jonge starters: Het Entrepot en SLESH openen in februari een nieuwe co-office in De Tank. Vanaf heden kun je als jonge starter terecht in de nieuwe cowerkplek op de Burg. We maakten een gezellige werkruimte waar je met je eigen sleutel 24/7 terecht kan. En dat in het centrum van de stad. Wie klanten wil ontvangen of even apart wil vergaderen kan ook steeds terecht in een aparte vergaderzaal. We kregen de voorbije maanden heel wat vragen van jongeren voor een dergelijke werkplek, dus op deze manier hopen we tegemoet te komen aan alle noden.Je kan in de co-office werken tegen een zeer democratische prijs. Je betaalt een eenmalige instapkost van 30 euro en daarna 20 euro per maand. Hiervoor krijg je ook water, thee en koffie à volonté, om er keihard tegenaan te kunnen gaan. We houden de prijzen dus bewust heel laag, om de starters de kans te geven hun eerste centen in hun onderneming te kunnen steken.

Meer info over de co-office vind je via www.detank.be/cooffice.