Op zondag 19 januari was het de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van CD&V Oostkamp en deze keer op een nieuwe locatie: Ridefort.

Daar hoorden een 150 tal leden hoe onze voorzitter Johan Dedeene een terugblik bracht op het afgelopen jaar en vooruit keek naar de toekomst. Daarna fileerde burgemeester Jan de Keyser opnieuw enkele straffe gasten. Zo waren Child Focus CE0 Hilde  De Pauw, Vlaams minister van Media Benjamin Dalle en kersvers CEO van Anderlecht Karel Van Eetvelt te gast. De gasten gaven hun visie op hun dagelijkse werkzaamheden en de problemen in de maatschappij. Ze waagden zich ook aan een pronostiek voor de topper tussen Club en Anderlecht, dit was niet voor iedereen even makkelijk.

Nadien werd de PR-Oostkampprijs uitgereikt door JONG CD&V Oostkamp aan het Valkennest. De organisatie heeft de afgelopen 2 jaar enorm hard gewerkt om het historische pand 'T Valkennest op het parkdomein de Valkaart om te toveren in een thuis voor zes personen met een beperking. Deze bewoners krijgen daar de kans om zelfstandig in een eigen studio te wonen waarbij ze kunnen rekenen op de professionele begeleiding.

Meer info: https://www.valkennest.be/