Nieuwsbrief mei 2012
Moerbeke-Waas
N°1 - 31/05/2012

CD&V Moerbeke: Constructief

Op vraag van onze bestuursploeg heb ik me geëngageerd om lijsttrekker te zijn bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Het is onze overtuiging dat enkel constructieve werking vanuit gemeente- en OCMW raad voor dit dorp een meerwaarde kan betekenen en niet alleen door aan de zijlijn te staan en kritiek te geven. Samen met een ploeg waarin ik steevast geloof hopen we voor jullie een eerlijke en duidelijke meerwaarde te brengen in onze gemeente Moerbeke.

Lut Dieleman–van de Vijver
lut.vandevijver@skynet.be

CD&V Moerbeke met eigen programma naar de kiezer in oktober 2012

CD&V trekt met een eigen ploeg naar de verkiezingen in 2012.  De bestuursploeg wenst het stevig oppositiewerk van de voorbije jaren kracht bij te zetten  met een  gedreven, gedegen, opbouwende en democratische inbreng. Samen met velen willen we ons bewust verder inzetten voor Moerbeke en al haar inwoners, zonder onderscheid tussen Noord en Zuid.

Lees meer ›

CD&V Moerbeke pleit voor Staten-Generaal Moerbeekse verenigingen

Op de gemeenteraad van 29 mei 2012 klaagde CD&V raadslid Lut van de Vijver  enkele problemen aan bij onze Moerbeekse verenigingen.  Dieptepunt is bijvoorbeeld dat het Folklorefestival Toon & Tine voor het eerst in 29 jaar niet zal kunnen doorgaan. Ook het 5-jarige sportfeest van KLJ moest uitwijken naar Pereboom. CD&V Raadslid Lut van de Vijver roept alvast op tot een Staten-Generaal om alle verenigingen na oktober 2012 te betrekken bij het tot stand komen van een globale visie op het Moerbeekse verenigingenbeleid.

Lees meer ›