Zin om je wandelschoenen van onder het stof te halen? Zin om er wat extra calorieën door te jagen? Lentekriebels in je lijf? Sportief aangelegd? Jong van hart?

Onder het motto “Hallo Halle !” trekken Vrouw&Maatschappij en Jong CD&V op zondag 16 mei te voet naar Halle, samen met zoveel mogelijk liefhebbers natuurlijk! De wandeltocht brengt ons via prachtige wandelwegen naar het Pajottenland tot in de Basiliek van Halle.

Concreet:

• Wandeltocht van Geraardsbergen naar Halle: verzamelen om 6u30 aan de vijver van de Oudenberg. Vóór het vertrek krijgt iedereen een leuk geschenkje en een ‘overlevingspakketje’ voor onderweg. Laat je niet afschrikken, er is ook een volgwagen voor het geval iemand het even moeilijk heeft.
  • Sympathisanten die de kilometervreters willen ondersteunen tot op het einde, kunnen enkel de laatste 5 km meestappen: voor hen zal vervoer klaarstaan om 11u15 aan de vijver van de Oudenberg (eigen vervoer mag ook).
  • Fotomoment voorzien bij aankomst aan de basiliek.
  • Vervoer voorzien voor de terugkeer naar Geraardsbergen.
  • Inschrijven kan via het online inschrijvingsformulier of via e-mail.

We maken van de gelegenheid ook gebruik om via sponsorkaarten zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een goed doel. In 2008 kocht Jong CD&V Geraardsbergen met de opbrengst van de eerste "Hallo Halle !" een projector voor het Geraardsbergse Jongeren Advies Centrum (JAC). Bij deze dienst kunnen 12- tot 25-jarigen terecht voor hulp, ondersteuning en vorming.

Lukt het niet om mee te stappen maar ben je ons project wel genegen? Je kan gerust ook een kleine financiële bijdrage leveren op rekeningnummer 979-6120705-10 met vermelding “ik/wij steun(en) Hallo Halle”.

Heb je nog vragen? Voor meer informatie kan je terecht bij de organisatoren van dienst:
-  Karla Bronselaer, Onkerzelestraat 202, 9500 Geraardsbergen, 0474 788 807
-  Veerle Mertens, Reepstraat 39, 9500 Geraardsbergen, 0477 799 073
-  Peter Timmermans, Pastorijstraat 15, 9500 Geraardsbergen, 0497 298 684
-  E-mail: stapmeenaarhalle-AT-gmail.com

Wij kijken er alvast naar uit met jullie op stap te gaan. Tot dan !

Peter

Veerle