Een evenwichtig meerjarenplan 2014-2019 voor Geraardsbergen

17-12-2013

De OCMW- en gemeenteraad van Geraardsbergen zullen respectievelijk op maandag 23 en dinsdag 30 december beslissen over hun Meerjarenplan 2014-2019 waarin de grote lijnen van het beleid voor de komende jaren worden vastgelegd.

Deze plannen werd maandenlang voorbereid door bestuur en ambtenaren en is een evenwichtsoefening tussen enerzijds de noodzakelijke investeringen om de toekomst van onze stad veilig te stellen, en anderzijds een aantal besparingsmaatregelen om de uitgaven terug te dringen en de lagere inkomsten op te vangen.

In de onderstaande PDF's vindt u de prioriteiten en speerpunten van het meerjarenplan van de stad en het OCMW, zoals deze zullen voorgelegd worden aan de gemeenteraad en de OCMW-raad.

Het voorbije jaar was een intensief voorbereidingsjaar voor deze meerjarenplannen. We zijn blij dat we vanaf 1 januari met volle inzet kunnen werk maken van de realisatie van deze plannen.

Samen Geraardsbergen versterken en bouwen aan de toekomst, zoals de titel van ons verkiezingsprogramma.

Namens de CD&V mandatarissen

Fernand Van Trimpont