Onze groep is opgebouwd uit een bruisende cocktail van jonge en dynamische mensen, elk met hun eigen sterkten en interesses. Samen gaan wij als een team op zoek naar duurzame en mens-versterkende oplossingen die van toepassing zijn voor iedereen in Aalter. Met onze inhoudelijke standpunten en activiteiten wil JONG CD&V Aalter een jonge en christendemocratische invulling geven aan het Aalterse politieke klimaat.

Het eerste jaar lidmaatschap bij JONGCD&V is volledig gratis!
Als hoofdlid betaal je 12 euro voor het lidmaatschap van CD&V . Ben je voor het eerst lid of jonger dan 26 jaar dan betaal je slechts 6 euro! Na het eerste jaar gratis lidmaatschap, is een lidmaatschap bij JONGCD&V 2,5euro.

Familietarief

Dit is een all-in formule. Kies je voor het familietarief dan zijn jij en alle gezinsleden onder jouw dak lid van CD&V voor slechts 25 euro. Je dient enkel nog aan te geven dat je extra lid wilt worden van JONGCD&V. Het extra lidmaatschap van JONGCD&V is gratis indien je opteert voor het familietarief.