Goed nieuws voor de ouders in Knesselare en Ursel! Als gevolg van de gemeentefusie worden de tarieven en uren van de buitenschoolse kinderopvang afgestemd op die van Aalter, wat leidt tot een aanzienlijke kostenverlaging. “In Knesselare en Ursel gelden vanaf maandag 1 juli de tarieven van de andere Aalterse deelgemeenten”, zegt schepen Kristof De Blaere.

"Het is voor ons belangrijk dat het voor ouders financieel haalbaar is om hun kinderen van opvang te laten genieten, en dat er natuurlijk ook voldoende plaatsen beschikbaar zijn. Aalter en Knesselare vormen samen het ideale formaat en gaan in dit verhaal op gelijkwaardige basis te werk. Samen dus echt wel sterker en beter!", sluit titelvoerend burgemeester De Crem af.

Meer info: https://www.hln.be/in-de-buurt/aalter/goedkopere-kinderopvang-in-knesselare-en-ursel-met-dank-aan-de-fusie~aff5782c/?fbclid=IwAR05aeQ-cDWeXffA_DXGlwGtRtdbs23eaPcZKaQskg1Cf8vGbjft9mUQFmk

• Kinderopvang