Het Gemeentebestuur Aalter gaat de volgende jaren verder op de ingeslagen weg: met ambitie, dynamiek, ondernemerschap en gezonde financiën engageren we ons ertoe om de komende 6 jaar maar liefst 25 miljoen euro te investeren in de verdere uitbouw van onze gemeente, en dat terwijl de gemeentebelastingen historisch laag blijven!

De komende jaren zullen veel goeds naar onze gemeente brengen. Zo wensen we allereerst een heli- en dronehaven te creëren op het oude militair domein, in het Drongengoed in Ursel. Drones worden het transportmiddel van de toekomst, en we willen hier als gemeente Aalter een pioniersrol in spelen. Dit zal op zijn beurt ook voor extra tewerkstelling zorgen.

Daarnaast zal het voormalige klooster in Knesselare een volledige make-over krijgen, zodat het kan functioneren als volwaardige gemeentelijke feest- en ontmoetingszaal, bibliotheek en kinderopvang.

Dit is echter lang niet alles. Ontdek via onderstaande link de 10 belangrijkste projecten die er aan zitten te komen in onze gemeente: https://www.hln.be/in-de-buurt/aalter/de-tien-grote-projecten-van-de-crem-van-drones-voor-orgaantransport-tot-supersnelle-laadstations

Dank aan iedereen die mee de schouders zet onder de verdere uitbouw van deze Oost-Vlaamse groeipool! Aalter: voluit voor de toekomst!

• Energie